საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
საკონკურსო დოკუმენტაციის მიღების პერიოდი: 05/05/2022 - 05/06/2022

დაწყების თარიღი: 05 მაისი 2022

 

დასრულების თარიღი: 5 ივნისი 2022

 

ვაკანსია გამოცხადებულია ბუღალტერიის დეპარტამენტში.

 

ძირითად ფუნცია-მოვალეობები:  

  • მთავარი ბუღალტრის ან/და  მენეჯერის მითითებების მიხედვით კომპანიის მიმდინარე საბუღალტრო საქმის დამოუკიდებლად წარმართვა - ოპერაციების შესრულება ან/და შესრულებულის მონიტორინგი;
  • საქონლისა და მომსახურების რეალიზაციის ოპერაციების აღრიცხვა და კონტროლი;
  • ხელფასის დარიცხვის უწყისის მიხედვით შესაბამისი ბუღალტრული გატარებების შესრულება ან/და მონიტორინგი;
  • ხარჯების  ბუღალტრული აღრიცხვა შესაბამის ანგარიშებზე;
  • ბანკის ამონაწერის და სალაროს ოპერაციების აღრიცხვა საბუღალტრო პროგრამაში ;
  • სესხების და საპროცენტო ხარჯების აღრიცხვა;
  • სავალუტო ოპერაციების აღრიცხვა/მონიტორინგი, სავალუტე ნაშთების სისწორის  უზრუნველყოფა(გადაფასების ოპერაციების შესრულება)
  • ძირითადი საშუალებების აღრიცხვა (შეძენა, ცვეთის დარიცხვა, რეალიზაცია)
  • დებიტორული მოთხოვნებისა და  კრედიტორული დავალიანებების ნაშთების სისწორის კონტროლი. 
  • დამკვეთი კომპანიის ყოველთვიური და წლიური დეკლარაციების მომზადება და  შესაბამის ვადებში წარდგენის უზრუნველყოფა;
  • დამკვეთისთვის წინასწარ შეთანხმებული ანგარიშების, რეპორტების მომზადების პროცესში ჩართულობა;
  • დაქვემდებარებული ასისტენტის დეტალური ინსტრუქტაჟი/ტრეინინგი მიცემულ დავალებაზე და მონიტორინგი მათ მიერ შესრულებულ დავალებებზე/ოპერაციებზე;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლ(ებ)ის (ასისტენტ(ებ)ის) მუშაოების შედეგების განხილვა მენეჯერთან/ხელმძღვანელობასთან ზეპირი ან/და წერილობითი ფორმით.

 

მოთხოვნებით:

  • უმაღლერი განათლება ტექნიკური ან ეკონომიკური მიმართულებით.
  • სავალდებულოა გავლილი  ჰქონდეს ACCA-ს  მინიმუმ ერთი დონე;
  • სავალდებულოა ინგლისური B2 და სასურველია რუსული ენის B2 დონეზე ცოდნა;
  • სავალდებულოა საოფისე და ბუღალტრული პროგრამების ცოდნა.
  • მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება  ბუღალტერის პოზიციაზე.

 

პიროვნული თვისებები:

  • ყურადღებიანი დეტალების მიმართ;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • კრიტიკული, ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;       
  • დაგეგმვის და ორგანიზების უნარი;
  • გუნდში მუშაობის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

 

დამატებითი ინფორმაცია:

  • ვაკანსტური ადგილების რაოდენობა: 1
  • ანაზღაურება: შეთანხმებით
  • სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, აფაქიძის ქ., #11 (ტიფლის ბიზნეს ცენტრი)

 

კანდიდატები, რომლებიც დააკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:

წერითი დვალება:

  • ხანგრძლივობა: 40 -50 წუთი
  • წერითი დავალების თემა: ცოდნის შემოწმება ბუღალტერიასა და ფინანსებში

 

გასაუბრება - პირველი ეტაპის წარმატებით გავლის შემთხვევაში.

 

დასაქმების შემთხვევაში გთავაზოვთ:

  • კონკურენტუნარიან და წამახალისებელი სახელფასო განაკვეთს;
  • კარიერული წინსვლის გამჭვირვალე სქემას;
  • თანამშრომელთა კვალიფიკაციის ამაღლების პროგრამას, რისი მეშვეობითაც თქვენ გეძლევათ შესაძლებლობა გააძლიეროთ თქვენი უნარები და გაიღრმავოთ თქვენი ცოდნა;
  • პროფესიული სწავლების დაფინანსებას;
  • სამედიცინო დაზღვევას;
  • სპორტულ-გამაჯანსაღებელი და ინტელექტუალური აქტივობების დაფინანსება.

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@ecovis.ge

 

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

 

კომპანიის შესახებ ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ მითითებულ ბმულს: www.ecovis.ge