საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

სერვისების პროვაიდერი გლობალური კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში გერმანულენოვანი კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენლის პოზიციაზე.

 

პოზიცია: კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი-გერმანულენოვანი

 

კომპანია: სერვისების პროვაიდერი გლობალური კომპანია

 

ხარ მოტივირებული და  შეგიძლია გერმანულ ენაზე საუბარი და წერა? მოგწონს მომხმარებლებზე ზრუნვა და გსურს, რომ მხარდაჭერა გაუწიო გლობალურ ბრენდებს? მაშინ გააკეთე განაცხადი, რადგან გვსურს, რომ ჩვენი გუნდის წევრი გახდე!

 

ვინ ვართ ჩვენ:

ჩვენ ვართ მომხმარებლებთან ურთიერთობის სერვისების პროვაიდერი გლობალური კომპანია. ჩვენ კლიენტებს სერვისებს ვაწვდით 50 კონტაქტ-ცენტრიდან, რომელიც მდებარეობს 21 ქვეყანაში და დასაქმებულია 26 000-ზე მეტი თანამშრომელი. ჩვენი კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენლები ყოველდღიურად მრავალფეროვან გამოწვევებს ხვდებიან და მუდმივად სარგებლობენ შესაძლებლობებით, რათა განივითარონ უნარები და ჰქონდეთ კარიერული წინსვლა.

 

შემოგვიერთდი!

ამ პოზიციის ფარგლებში, შენ მომხმარებლებს გაუწევ მხარდაჭერას ტელეფონის, ჩატის და ელ-ფოსტის მეშვეობით. შენ დაეხმარები მომხმარებლებს რეზერვაციის გაკეთებაში, ინვოისებთან დაკავშირებული საკითხების გადაჭრაში, გაუქმებაზე, ბილეთის გამოწერასთან დაკავშირებულ ან სხვა თხოვნებზე. შენ მოახდენ უკუკავშირს და უპასუხებ მომხმარებლების თხოვნებს, მოახდენ მათი დამატებითი საჭიროებების იდენტიფიცირებას პროდუქტების და სერვისების გაუმჯობესებასთან დაკავშირებული შეთავაზებების მათთვის გაცნობით, აღრიცხავ მომხმარებლებთან დაკავშირებულ ინფორმაციას.

თანამშრომლობის დასაწყისში ჩვენ გთავაზობთ ანაზღაურებად ტრენინგს, რათა მოემზადო, რომ შემოუერთდე ჩვენს გუნდს და გაუწიო მომხმარებლებს მხარდაჭერა.

 

რას გთავაზობთ?

მიმზიდველი ყოველთვიური ფიქსირებული ანაზღაურება (გადასახადების ჩათვლით) 1600-1800 ლარის ფარგლებში (გაზრდილი განაკვეთით ანაზღაურება კვირა დღეს, უქმე დღეებსა და ღამის ცვლაში მუშაობის შემთხვევაში)

დამატებით ყოველთვიური ბონუსი გეგმის შესრულების შესაბამისად

გამოსაცდელი პერიოდი, შემდგომ უვადო კონტრაქტით

მუშაობის შესაძლებლობა როგორც ნახევარ, ასევე სრულ განაკვეთზე. მოქნილი სამუშაო გრაფიკის შესაძლებლობა სტუდენტებისთვის

ჯანმრთელობის დაზღვევის პაკეტი

კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა საერთაშორისო გარემოში

კომფორტული სამუშაო ატმოსფერო და მეგობრული გუნდი, ახალი უნარების შეძენის შესაძლებლობა

თანამედროვე საოფისე სივრცე ქ. თბილისში (მარტივად მისადგომი საზოგადოებრივი ტრანსპორტით), სრულად აღჭურვილი სამზარეულოთი და მოსასვენებელი ოთახით

მიმზიდველი საბონუსე სისტემა რეფერალების შემთხვევაში

 

მოთხოვნები:

წინა სამუშაო გამოცდილება არ არის სავალდებულო

B2/C1 დონე გერმანულ ენაში (წერა და საუბარი)

ტექნიკური უნარები: MS Office პროგრამებთან მუშაობის საბაზისო ცოდნა, ტექსტის სწრაფად და ყურადღებით აკრეფის უნარები

კარგად განვითარებული კომუნიკაციის და მომხმარებლებთან ინტერაქციის უნარები

ეფექტური წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაცია

დამოუკიდებლობა, მოტივაცია, ორგანიზების კარგი უნარები და ღიაობა

 

ვიმედოვნებთ, რომ ეს შემოთავაზება დაგაინტერესებს. ჩვენ მოუთმენლად ველოდებით შენი განაცხადის მიღებას.  

 

დაგვიტოვე ინფორმაცია შენს შესახებ, და შეავსე გერმანული ენის 10-წუთიანი ტესტი ამ ბმულზე ღილაკის დაჭერით:

Link: https://maptq.com          

Password: d5rwaepk8u3p

 

გამოგეხმაურებით აპლიკაციის პროცესის შესაბამისად.

გმადლობთ დაინტერესებისთვის და გისურვებთ წარმატებებს!

 

აპლიკაციების მიღების ბოლო ვადა: 3 აპრილი, 2021

 

 

GER

პოზიცია: German Speaking Customer Service Representative / Kundenbetreuer (m/w/d)

კომპანია: Global Customer Service Provider

 

Du bist hochqualifiziert, motiviert und beherrscht die deutsche Sprache in Wort und Schrift?

Du hast eine Leidenschaft für Kundenbetreuung und möchtest unseren Global marken einen hervorragende Kundenbetreuung bieten?

Bewirb Dich, denn du solltest ein Teil von der unserer Familie werden.

 

Wer sind wir?

Wir sind ein globaler Customer Experience Spezialist. Wir bieten Dienstleistungen in 50 Contact Centern in 21 Ländern an und beschäftigen weltweit mehr als 26.000 Mitarbeiter. Unsere Kundendienstmitarbeiter stehen täglich vor einer Reihe von Herausforderungen und nutzen ständig zahlreiche Möglichkeiten, um ihre Fähigkeiten und ihre berufliche Entwicklung zu verbessern.

Mach mit und wachse mit uns!

In dieser Rolle bietest Du Kundensupport und beantwortest alle Fragen umgehend per Telefon, Chat und E-Mail. Du unterstützt Kunden bei Reservierungen, Rechnungsfragen, Stornierungen, Tickets oder anderen Anliegen. Du beantwortest und löst Anfragen mit aktivem Zuhören und identifizierst zusätzliche Bedürfnisse und unterstützt, indem Du Upgrades für Produkte und Dienstleistungen vorschlägst. Du eröffnest und pflegst Kundenkonten und -informationen.

Du genießt den guten Service und eine gute Kundenerfahrung und arbeitest gerne auf festgelegte Ziele hin. Du hast viel Energie und genießt dynamische Umgebungen.

Wenn Du bei uns anfangen möchtest, erhältst du zunächst eine bezahlte Schulung, in der Du beständig darauf vorbereitet bist, unserem Team beizutreten und Kunden zu helfen.

 

Was haben wir zu bieten?

Attraktives Bruttogehalt zwischen 1600-1800 GEL (mit allen gesetzlichen Erhöhungen für die Arbeit an Sonn-, Feiertagen und Nachtschichten)

Einen monatlichen Leistungsbonus basierend auf vereinbarten KPIs

Einen unbefristeten Arbeitsvertrag mit einer geregelten Probezeit

Vollzeit- oder Teilzeitvertrag, und die Möglichkeit flexible Arbeitszeiten für Studenten umzusetzen

Gesundheitspaket ist inbegriffen

Die Möglichkeit, in einem internationalen Umfeld voranzukommen und Karriere zu machen

Angenehme Arbeitsatmosphäre und freundlicher Teamgeist

Neue Fähigkeiten lernen

Voll ausgestattete Küche und Wohnzimmer (Ruheraum)

Modernes Büro in Tbilisi und einen gut erreichbaren öffentlichen Nahverkehr

Attraktive Boni für Empfehlungen

 

Was bringst du mit?

Wer Du bist, ist uns wichtiger als Deine Berufserfahrung

B2 / C1 Deutschkenntnisse in Wort und Schrift

IT-Kenntnisse: Grundkenntnisse der MS Office Suite, eine gute Schreibgeschwindigkeit und Genauigkeit

Entwickelte Kommunikations- und Interaktionsfähigkeiten

Effektive schriftliche und mündliche Kommunikation

Unabhängigkeit, Motivation, Organisation und Offenheit 

 

Wir hoffen, dass du genauso gespannt bist wie wir und dass dieser Job spannend für dich klingt. Wir freuen uns auf deine Bewerbung.

 

Bitte hinterlasse einige persönliche Daten und mache einen 10-minütigen Test für die deutsche Sprache, indem du auf den folgenden Link klickst:

Link: https://maptq.com 

Passwort: d5rwaepk8u3p

 

Wir werden uns zeitnah bei dir melden.

Danke und viel Glück!

 

Deadline: 3. April 2021

 

 

ENG

პოზიცია: German Speaking Customer Service Representative / Kundenbetreuer (m/w/d)

კომპანია: Global Customer Service Provider

 

Are you highly skilled, motivated and accurate in German speaking and writing? Are you passionate about customer care and want to deliver outstanding customer support to our Global brands? Apply, because you want to be part of our family!

 

Who are we?

We are a global customer experience specialist. We provide services in 50 contact centers in 21 countries and employ more than 26,000 people globally. Our customer service employees face a number of challenges on a daily basis and are constantly taking advantage of numerous opportunities to improve their skills and career development.

 

Join and grow with us!

In this role, you will provide customer support and respond promptly to all queries via phone, chat and email. You will assist customers with reservations, invoice questions, cancellations, ticketing, or other concerns. You respond and resolve inquiries with active listening, and are identifying additional needs and support by suggesting upgrades in products and services. You open and maintain customer accounts and information.

You enjoy providing good service and a good customer experience and you love to work towards established targets. You have a lot of energy and enjoy dynamic environments.

When you start with us, you will first get paid training in which you will steadily be prepared for joining our team and in helping customers.

 

What do we have to offer?

attractive monthly gross fixed salary between 1600-1800 GEL (with all legal increases for work on Sundays, holidays and night shifts)

a monthly performance bonus based on agreed KPI’s

a probationary period followed by an indefinite contract of employment

full-time or part-time contract, and the possibility to arrange flexible working hours for students

health insurance package is included

the opportunity to advance and build a career in an international environment

comfortable work atmosphere and friendly team spirit

learning new skills

fully equipped kitchen and lounge (Relax room)

modern office in Tbilisi and easily accessible with public transport

attractive bonuses for referrals

 

Requirements

Who you are, is more important than your work experience,

B2/C1 proficiency in German language in writing and speaking

IT skills: basic use of MS Office suite, speed and accuracy in typing

developed communication and interaction skills

effective written and verbal communication

independence, motivation, organization and openness.

 

We hope you are excited as we are and that this job sounds interesting.

We look forward to receiving your application.

 

Please leave some personal information, and take a 10 minute German language test by clicking on this link:

Link: https://maptq.com

Login ID: d5rwaepk8u3p

 

A follow up will be scheduled accordingly.

Thank you and good luck!

 

Deadline: April 3rd, 2021