საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
საკონკურსო დოკუმენტაციის მიღების პერიოდი: 04/03/2024 - 22/03/2024

სამუშაო გრაფიკი: დღეში 8 სთ / კვირაში 5 დღე. 

ადგილი: დისტანციურად

ანაზღაურება: 900 ლარი (საპენსიოს და საშემოსავლოს ჩათვლით)

CV გამოგვიგზავნეთ ელფოსტაზე: team@gotripcamp.com

 

ვაკანსიის შესახებ:
Tripcamp არის მობილური აპლიკაცია, რომელიც ბუნებაში დასვენების მოყვარული მოგზაურებისთვის არის შექმნილი. პლატფორმა მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს აღმოაჩინონ და დაჯავშნონ ბუნებაში დასარჩენი სხვადასხვა ტიპის ადგილები, სამოგზაურო ტურები, გამოცდილებები და ა.შ. აპლიკაციის მეშვეობით მომხმარებელი ერთ სივრცეში პოულობს ბუნებაში დასვენებასთან დაკავშირებულ სრულ ინფორმაციას.

 

ჩვენ ვეძებთ პროაქტიულ და დეტალებზე ორიენტირებულ კონტენტ მენეჯერს, რომელიც ზედამხედველობას გაუწევს და გააუმჯობესებს ჩვენი პლატფორმის კონტენტის ხარისხს. 

 

როგორც ჩვენი გუნდის მნიშვნელოვანი წევრი, კონტენტის მენეჯერი უზრუნველყოფს, რომ მთელი კონტენტი, მათ შორის ფოტოები და ინფორმაცია, აკმაყოფილებს ჩვენი ხარისხისა და ყოვლისმომცველობის მაღალ სტანდარტებს. ეს როლი გულისხმობს ახალი და საინტერესო შეთავაზებების დამატებას, ღონისძიების ორგანიზატორებთან აქტიურ კონტაქტს და აქტივობების განახლებული და მიმზიდველი კატალოგის შენარჩუნებას.

 

ძირითადი მოვალეობები:
კონტენტის ხარისხის უზრუნველყოფა: რეგულარულად გადახედეთ და გააუმჯობესეთ არსებული ჩამონათვალი სიცხადისთვის, სისრულისთვის და ვიზუალური მიმზიდველობისთვის. დარწმუნდით, რომ მთელი შინაარსი, მათ შორის სურათები და აღწერილობები, ზუსტად წარმოადგენს შეთავაზებას და აკმაყოფილებს პლატფორმის ხარისხის სტანდარტებს.


შინაარსის განვითარება:  დაამატეთ ახალი კონტენტი ყველა კატეგორიაში (ივენთები, ტურები, გამოცდილებები, და საცხოვრებლები). ფოკუსირება მოახდინეთ მომხმარებლისთვის საინტერესო და სასარგებლო კონტენტის შექმნაზე, რომელიც აძლიერებს ჩვენი მომხმარებლების გამოცდილებას და მოიზიდავს ახალ მომხმარებლებს.


ივენთების ორგანიზატორებთან თანამშრომლობა: აქტიურად დაუკავშირდით პოტენციურ ღონისძიების ორგანიზატორებს და გამოცდილების პროვაიდერებს ჩვენი მომხმარებლებისთვის ახალი და ექსკლუზიური შესაძლებლობების უზრუნველსაყოფად. დაამყარეთ კარგი ურთიერთობები ამ პარტნიორებთან, რათა უზრუნველყოთ საინტერესო ინფორმაციის სტაბილური ნაკადი.


მომხმარებლის ჩართულობა:  თვალყური ადევნეთ მომხმარებლის გამოხმაურებას და ანალიტიკას მომხმარებლის პრეფერენციებისა და ქცევის გასაგებად. გამოიყენეთ ეს მონაცემები კონტენტის მორგებისთვის და მომხმარებლის კმაყოფილებისა და ჩართულობის გასაუმჯობესებლად.


კონტენტის სტრატეგია: მონაწილეობა მიიღეთ კონტენტის სტრატეგიის შემუშავებასა და განვითარებაში. შეასრულეთ კონტენტის განახლებები და აქციები მარკეტინგის გუნდთან თანამშრომლობით.

 

 მოთხოვნები:
წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის კარგი უნარები
დეტალებზე ორიენტირებულობა და ორგანიზებულობა
ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიების უნარები
პროაქტიული და თვითმოტივირებული
სასურველი იყოთ დაინტერესებული ბუნებით და მოგზაურობით
კომუნიკაბელურობა და გუნდურ გარემოში კარგად მუშაობის უნარი

 

 კვალიფიკაცია:
ბაკალავრის ხარისხი ტურიზმის, მარკეტინგის, კომუნიკაციების, ჟურნალისტიკის ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში.
გამოცდილება კონტენტის მენეჯმენტში, მარკეტინგში ან მსგავს როლში, სასურველია მოგზაურობის, სტუმართმოყვარეობის ან ღონისძიებების ინდუსტრიაში.