საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon

"სადაზღვევო კომპანია ალფა" აცხადებს ვაკანსიას კორპორატიული გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე.

“სადაზღვევო კომპანია ალფა" არის უნივერსალური სადაზღვევო კომპანია დაარსებული ერთ-
ერთი უმსხვილესი სამედიცინო ჰოლდინგის - "ავერსის" მიერ, რომელსაც ჯანდაცვის კუთხით

საქართველოს მოსახლეობის მომსახურების 20 წელზე მეტი გამოცდილება აქვს.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
 უმაღლესი განათლება;
 აუცილებელია სადაზღვევო სფეროში, კორპორატიული ან SME გაყიდვების მენეჯერის
პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება,;
 MS Office - პროგრამების სამომხმარებლო დონეზე ცოდნა;
 სასურველია რუსულისა და ინგლისური ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

უნარ-ჩვევები:
 კომუნიკაბელურობა;
 პასუხიმგებლობის უნარი;
 დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
 გუნდურობა;
 კრეატიულობა;
 პუნქტუალურობა.

ფუნქცია –მოვალეობები:
 კორპორატიული კლიენტის მოძიება, მათი მოთხოვნის შესწავლა;
 სადაზღვევო პროდუქტის შეთავაზება;
 შეხვედრების დაგეგმვა /ორგანიზება;
 პროდუქტის პრეზენტაციის წარმოება;
 სადაზღვევო ხელშეკრულების გაფორმება;
 არსებულ მომხმარებელთა ბაზების კონტროლი/ მუდმივი კომუნიკაცია;
 განახლებული სადაზღვევო პაკეტის შეთავაზება;
 გაყიდვის შემდგომ მომსახურების წარმოება;
 ყოველდღიური შედეგების წარმოება/სამუშაო პროცესის დაგეგმვა.

დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ
მისამართზე: hralpha@alpha.ge გთხოვთ, წერილის თემის გრაფაში მიუთითოთ ვაკანსიის
დასახელება.