საიტი მუშაობს სატესტო რეჟიმში

(ძველი ვერსია)
eng
facebook
youtube
twitter icon
linkedin icon
საკონკურსო დოკუმენტაციის მიღების პერიოდი: 16/03/2023 - 31/03/2023

თბილისი, საქართველო

 

სრული განაკვეთი

 

ცენტრი: ფილიალი

 

მდებარეობა: თბილისის ფილიალები/სერვის ცენტრები

 

გამოცდილების დონე: დამწყები

 

სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი

 

კომპანიის აღწერა

შექმენი საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილება ადამიანების ცხოვრების გასამარტივებლად.

 

დღეს თიბისის 7000-ზე მეტი თანამშრომელი ჰყავს. ჩვენი კომპანიის მთავარი ძალა  დიდი გუნდია, რომელიც ყოველდღიურად ზრუნავს მომხმარებელზე და მათი ყოველდღიურობის გაუმჯობესებაზე. გუნდის ათასობით წევრს შორის კი განსაკუთრებული როლი გაქვთ იმ თანამშრომლებს, რომლებსაც ყოველდღიურად პირდაპირი კომუნიკაცია გაქვთ მომხმარებელთან. თითოული თანამშრომელი, რომელიც ისმენს ადამიანების აზრს და მათ მოთხოვნილებებს პასუხობს, წარმოადგენს თიბისის.

 

ფილიალები თიბისის მომხმარებელთან შეხვედრის ფიზიკური წერტილებია, რომლებსაც განსაკუთრებული როლი აქვს საუკეთესო სამომხმარებლო გამოცდილების შექმნაში. აქ მოსულ ადამიანებს თქვენი სახით ხვდება კეთილგანწყობილი გუნდი, რომელიც ზრუნავს ადამიანებზე და ცდილობს გააბედნიეროს მომხმარებელი.

 

მომსახურების მენეჯერის პოზიცია შენთვის გარდამავალი ფაზაა შემდგომი განვითარებისკენ.

 

სამუშაოს აღწერა

  • გამოავლენ მომხმარებლის საჭიროებებს
  • გახსნი ანგარიშებს და ანაბრებს ფიზიკური პირებისთვის
  • შესთავაზებ დაარეგისტრირებ მომხმარებელს ტექნოლოგიურ პროდუქტებში
  • უზრუნველყოფ სადაზღვეო პროდუქტების გაყიდვას
  • მიიღებ მომხმარებლის განაცხადებს
  • გაესაუბრები პოტენციურ მსესხებლებს
  • გასაუბრების და შესაბამისი ინფორმაციის ანალიზის საფუძველზე შეადგენ პროექტს
  • გასცემ საკრედიტო პროდუქტებს
  • შეასრულებ სალარე/სავალუტო გადარიცხვებს
  • გაგზავნი და მიიღებ სწრაფ გზავნილებს
  • შეასრულებ ნაღდი ფულის შეტანა-გატანის, შემოწმებისა და ნაღდი კონვერტაციების ოპერაციებს (ლიმიტის ფარგლებში)
  • ყალბი ვალუტის აღმოჩენის შემთხვევაში განახორციელებ შესაბამის ღონისძიებებს
  • მიიღებ დაზიანებულ ვალუტას და შეასრულებ მასთან დაკავშირებულ პროცედურებს

 

კვალიფიკაცია

  • გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
  • უცხო ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა.

 

დამატებითი ინფორმაცია

გაცნობებთ, რომ სს "თიბისი ბანკი" ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის მოთხოვნათა შესაბამისად. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ასევე შესაძლოა დამუშავდეს სამომავლო ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ინფორმაცია კანდიდატის შესახებ ინახება არაუმეტეს10 წლის ვადით. იმ შემთხვევაში თუ არ გსურთ მონაცემთა შემდგომი დამუშავება, გსურთ მონაცემთა ცვლილება ან წაშლა, გთხოვთ მოგვმართეთ.



სს "თიბისი ბანკი" კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით.
თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში, შეგიძლიათ მოგვმართოთ: ცხელი ხაზი 032 2 27 27 27 *1998;



დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ პირებთან, ვინც გაივლის შერჩევის პირველ ეტაპს და მიენიჭება კანდიდატის სტატუსი.

 

დაინტერესების შემთხვევაში ეწვიეთ ბმულს