სს „თიბისი ლიზინგი“ აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული მენეჯერის პოზიციაზე სამართალწარმოებისა და პრობლემური აქტივების მიმართულებით.
მდებარეობა: თბილისი; ა.ყაზბეგის გამზირი 12ა
სამუშაო განაკვეთი: სრული (ორშაბათი - პარასკევი)
სამუშაო საათები: 09:30-18:30 (შესვენება 1 საათი)
ასევე, ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:
· ჯანმრთელობის დაზღვევას;
· დანაზოგის შექმნას საპენსიო ფონდისთვის;
· თანამშრომლისთვის განკუთვნილ სპეციალურ შეთავაზებებს სხვადასხვა პროდუქტზე.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
· დეპარტამენტში შემავალი მიმართულებების მხარდაჭერა, დოკუმენტალური ნაწილის ორგანიზება და მართვა;
· კომპანიის შიდა სტრუქტურულ ერთეულებთან კოორდინირებული მუშაობა, მოთხოვნის შესაბამისად საჭირო დოკუმენტაციის გამოთხოვა, სისტემატიზაცია;
· ფოსტასა და სს „თიბისი ლიზინგის“ ადმინისტრაციასთან მჭიდრო თანამშრომლობა;
· ლიზინგის მენეჯერის მოთხოვნის შესაბამისად, მომხმარებლისთვის გაფრთხილების წერილების მომზადება და გაგზავნა;
· საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლის კრედიტ ინფოს წარმოება;
· ლიზინგის მენეჯერის მიერ და/ან info-ზე შემოსული მოთხოვნის შესაბამისად, მომხმარებლისთვის ამონაწერისა თუ საჭირო კორესპონდენციების გაგზავნა;
· სოფლის განვითარების სააგენტოსა (RDA) და „აწარმოე საქართველო“-სთან კომუნიკაცია- - კოორდინაცია, კორესპონდენციების მართვა;
· ადმინისტრაციულ ჯარიმებთან დაკავშირებული პროცესების ორგანიზება და მართვა;
· მომხმარებლისთვის წერილების და ცნობების მომზადება/გაცემა;
· მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად დოკუმენტაციის გაგზავნა (გრაფიკები და ხელშეკრულებები);
· პროცესების მართვა და გაუმჯობესება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· უმაღლესი განათლება იურიდიული, ბიზნესის, ეკონომიკის და/ან ფინანსების მიმართულებით;
· სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ანალოგიურ პოზიციაზე;
· სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;
· Microsoft Office-ის ფლობა საბაზისო დონეზე (Excel, Word).
პიროვნული თვისებები:
· ანალიტიკური უნარ-ჩვევები;
· დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· გუნდურობა;
· პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
· ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
· გუნდურობა.
>> სარეგისტრაციო ბმული <<